Vyzkoušejte produkty výjimečné péče o tělo a vlasy značky Dove a pociťte ten rozdíl!

Značka Dove a Tesco letos v říjnu opět spojují své síly. Výtěžek bude věnován Centru Anabell.

Po loňském úspěchu se značka Dove rozhodla i v letošním roce podpořit měsíc říjen svojí kampaní Help a girl, která poběží exkluzivně pouze v obchodním řetězci Tesco. Z každého prodaného produktu Dove bude věnována 1 koruna Centru Anabell, které pomáhá osobám s poruchami příjmu potravy.

Načasování není náhodné, 11. října je totiž mezinárodní den dívek. Zákazníci však mohou v průběhu celého měsíce nakupovat produkty Dove v síti Tesco s vědomím, že 1 Kč z každého prodaného produktu poputuje Centru Anabell.

Vloni díky této aktivitě předali zástupci značky Dove Centru Anabell šek na 100 381 Kč. „Peníze využíváme pro práce s rodinami klientů s poruchou příjmu potravy, kdy s nimi pracujeme na multidisciplinárních setkáváních. Jednoduše řečeno to znamená, že se s rodinou, v níž se vyskytuje onemocnění poruchou příjmu potravy (většinou u dítěte, ale stává se, že je nemocnou i matka) společně setkává psycholožka, nutriční terapeutka i sociální pracovnice v jeden čas na jednom místě (u nás v Anabell, a to v Brně, Praze i v Ostravě). Společně prostřednictvím těchto setkávání rozmotávají obtíže, které k onemocnění vedly, ale které také mohou vést z nemoci ven,“ uvádí PhDr. Ing. Jana Sladká, která stojí za vznikem centra.

„Jsem hrdá, že ve svých aktivitách můžeme již druhým rokem podpořit právě Anabell. Z realizovaného průzkumu Dove totiž vyplývá, že mnoho dospívajících dívek není spokojených se svým tělem, a to se tak stává zdrojem jejich úzkostí. Provedli jsme proto lokální průzkum u dospívajících Češek a Slovenek ve věku 10 – 17 let. Tak jako v případě zbytku světa, i v našem regionu míra sebedůvěry přímo úměrně roste s mírou spokojenosti s vlastním tělem. Projektem Sebedůvěry Dove chceme podpořit změnu tohoto uvažování,“ uzavírá Eliška Bukovičová, manažerka Projektu sebedůvěry Dove.

Značka Dove věří, že krása by měla být zdrojem sebedůvěry a ne úzkosti. Právě z tohoto důvodu se v roce 2004 spojila s předními světovými odborníky z oblasti psychologie, zdraví či vnímání vlastního těla a vytvořila Projekt sebedůvěry. Jeho cílem je pomoci dívkám překonávat problémy s vnímáním těla a naplno tak dosáhnout svého potenciálu. Tento jedinečný projekt se v komunikaci opírá o brožuru Sama sebou, jež byla vytvořena pro rodiče, aby dovedli co nejlépe komunikovat s dospívajícími dívkami. Více informací na webové stránce dove.com/sebeduvera.